Friday, August 17, 2007

Τετραδιο


Εχω ενα τετραδιο και μεσα σε αυτο γραφω.... συνεχως (of course). Γραφω σκεψεις, ελπιδες και ονειρα μου. Πολλες φορες αυτα που γραφω δεν εχουν νοημα ουτε καν για μενα... Νομιζω ομως οτι λειτουργουν χαλαρωτικα.
Θα αρχισω λοιπον να περναω καποια απο τα γραμματα μου στο Blog αυτο. Παντα εκρυβα αυτο το τετραδιο απο τον κοσμο, αλλα κατα βαθος παντα ηθελα καποιος να το βρει και να το διαβασει. Μαλλον για να δω αν κανουν και αλλοι ιδιες σκεψεις με μενα!!!
Αν οτι διαβαζετε δεν σας αρεσει πειτε το στα σχολια σας. Αλλωστε παντα υπαρχει και το close ή το back...

Thank you,
Crone

Υ.Γ. Ζω στο Συδνευ οποτε μαλλον το timing μου θα ειναι λιγο ασχετο με το δικο σας. Sorry αν απαντω στα post σας καθυστερημενα.

Thanx again!!!

2 comments:

Anonymous said...

Welcome, Nemo...
Πραγματικά δεν μπορείς να πιστέψεις πόσους θα βρεις που όχι μόνο ενδιαφέρονται για αυτά που έχεις να πεις, αλλά νιώθουν και ακριβώς το ίδιο με σένα.

Welcome, στο cyber-τετράδιο, φίλε μου.

Σου εύχομαι πάντα γεμάτες σελίδες.

Nemo said...

Thanx Nam3l3ss,
Εχω αρχισει και το καταλαβαινω αφτο που λες.
Βλεπω οτι αυξανεται η επισκεψιμοτητα της σελιδας. χεχε