Thursday, August 30, 2007

The BUS ('Η αλλιως η χαρα του ταξιδευειν!!!)

Το να πας καθε πρωι στη δουλεια και να περιμενεις το λεωφορειο (που εδω σε σχεση με την Αθηνα ερχεται ΠΑΝΤΑ στην ωρα του) το θεωρω μια πολυ βαρετη και ανουσια διαδικασια. Πραγμα το οποιο εχω ξαναπει σε προηγουμενο post μου. Θα ηθελα να μπορουσα να ανοιγα μια πορτα και απο πισω της να ηταν ο προορισμος μου. Οπου και αν ειναι αυτος.
Ειμαι ανθρωπος που θεωρει το χρονο υπερβολικα πολυτιμο για να τον χανουμε σε ασκοπες μεταφορες και κυριως στην "στασιμη" παντα κινηση του δρομου. Απο την αλλη ομως μου αρεσουν τα ταξιδια οταν εχεις εναν ομορφο προορισμο (κυριως σε μακρινα μερη για μενα). Γι'αυτο και διαλεγω παντα να κανω κατι διαφορετικο στην 1 σχεδον ωρα που χρειαζομαι να παω στη δουλεια μου... Αυτο το κατι ειναι αλλοτε να διαβασω ενα βιβλιο, αλλοτε να ακουω μουσικη και καποιες φορες απλα να κοιταω τους γυρω μου και να προσπαθω να πλεξω την ιστορια της ζωης τους ετσι οπως εγω θα ηθελα. Ονειρευομαι θα μου πειτε.... ισως, daydreaming το λενε εδω. Οταν ομως βρισκομαι σε αυτη την κατασταση νομιζω οτι ο χρονος περναει πιο γρηγορα και χωρις να το καταλαβω ειμαι στον προορισμο μου.
Κοιταζω τα προσωπα των συνεπιβατων μου και προσπαθω να βρω τι τους απασχολει και τι ειναι αυτο που σκεφτονται. Και μετα προσπαθω να τους βαλω σε μια ιστορια, πχ. ο Κινεζος απεναντι μου αφου καταφερε να παρει την βιζα και να μεινει στη χωρα, σχεδον σιγουρα θα στελνει ενα ποσο απο το εισοδημα του στην οικογενεια του πισω στην πατριδα. Και μετα σκεφτομαι πως να ζει η οικογενεια του και με ποση καρτερια περιμενουν καθε μηνα τον ταχυδρομο του χωριου να τους φερει τα 10-20 δολαρια (αν καταφερουν και περασουν απο τα χερια των υπαλληλων που "ξαλαφρωνουν" τους φακελους που βρισκουν με λεφτα).
Απο απεναντι καθεται μια κοπελια που απο τα χαρακτηριστικα της λες οτι ερχεται απο Ινδια, Πακισταν και τοτε σου ερχονται στο μυαλο σου σκηνες απο ταινιες οπως "Γη ποτισμενη με ιδρωτα" κ.α. Που και που καποιος απο αυτους αρχιζει να μιλα με το διπλανο του, συνηθως απο την ιδια χωρα, στη γλωσσα του και τοτε προσπαθω να καταλαβω τι ειναι αυτο που λενε. Αυτοι μπορει να μιλανε για τον καιρο. Εγω ομως τους βαζω να καταστρωνουν σχεδια για δολοφονιες και απατες κατα αλλων ατυχων ανθρωπων, ή να βριζουν και να κουτσομπολευουν εμας τους αλλους επιβατες του λεωφορειου.
Οταν καμια φορα καμια ηλικιωμενη (που την βρισκουν παντα την ορεξη?), απο τις πολλες φορες που με εχει δει, μου πιανει την κουβεντα και βλεπει απο την προφορα μου οτι δεν ειμαι Αυστραλος, αν και μοιαζω πολυ με αυτους, αρχιζει η "ανακριση":
-Απο που εισαι εσυ son? (son να πεις το εγγονι σου!!! 24 ειμαι!!!)
-Απο Greece μανδαμ.
- REΕΕΕΕΕΕΕAΑΑΑLLY? (Εδω ειναι που τις φοβαμαι για εγκεφαλικο καθοτι κολλανε λιγο)
- Really.
- Η Greece ειναι τοσο ομορφο μερος (ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ?).Δεν εχω παει αλλα πολυ θα ηθελα (Βιασου γιατι αν το αργησεις λιγο ακομη, απο ψηλα σε βλεπω να την κοιτας). Οι φιλες μου που πηγαν last year ειπαν οτι ειναι καταπληκτικα (οχι για αυτους που μενουν εκει!!!).
- Ναι, Ι know. (εδω κανω direct Marketing) Ειναι ομορφο μερος να επισκεπτει κανεις!!!
- Ξερεις εχουμε πολλους Ελληνες εδω, εχω και μια γειτονισσα Ελληνιδα. (Εσυ και αλλο 1 εκατομμυριο κατοικοι της πολης)
- Nice.
- Εχει φυτεψει και στον κηπο της ελιες, πορτοκαλιες, λεμονιες και αλλα exotic δεντρα (Η λεμονια κυρια μου δεν ειναι exotic plant, δεν εβαλε μπανανες η γυναικα)
- Ναι, ξερω σε πολλους ελληνες αρεσει να φυτευουν δεντρα (και σε ακομη περισσοτερους να τα καινε)
- Νice to meet you son (τι son βρε χ*%^$@#~%$η...)
- Me too (την αλλη φορα που θα σε δω μεσα στο λεωφορειο θα παρω το επομενο)
Αυτα...Υ.Γ. Δεν προκειται να γραψω τιποτα για τα δαση η για τις φωτιες στην Ελλαδα. Οχι γιατι αδιαφορω, αλλα γιατι εχουν πει πολλα αλλοι ΣΤΗΝ Ελλαδα. Και ετσι και αλλιως δεν πιστευω οτι θα αλλαξει κατι. Μονο ενα Μπραβο και ευχαριστω σε ολους οσοι πηγαν στην συγκεντρωση χθες στο Συνταγμα...

7 comments:

Anonymous said...

Χαχα!! Και γω όταν μπαίνω ηλεκτρικό κάθε μέρα πλέκω ακριβώς τις ίδιες ιστορίες ειδικά για τους ξένους... Πολλές φορές βέβεια ρίχνω και κανένα ύπνο!!!
άσχετο αλλά θα στο πω και πάλι... Μένεις σε πολύ ωραίο μέρος!!

Anonymous said...

Ασχετο αλλά το Cogitationis Poenam Nemo Meretur!!! τι σημαίνει???

Nemo said...

@Laxanaki: Ευχαριστω για την απαντηση. Ναι και εγω εχω αρχισει και λατρευω το μερος που μενω εδω. Αν και οταν κατι ειναι μπροστα στα ματια σου παυεις να το βλεπεις απο ενα σημειο και μετα, αυτη η πολη παντα με κανει να την θαυμαζω γιατι παντα βρισκω κατι διαφορετικο να κανω.
Το θεμα ειναι οτι δεν εχω καταφερει ακομα να λαβω την πρασινη καρτα και φοβαμαι πως μπορει να χρειαστει να φυγω οταν ληξει η βιζα μου... Αλλα υπαρχει και η Ευρωπη (Ελλαδα με τιποτα δεν ξαναμενω)

Υ.Γ. Το "Cogitationis Poenam Nemo Meretur" σημαινει στα Λατινικα (θεωρητικη κατευθυνση γαρ) "Σε κανενα δεν αξιζει τιμωρια για μια του σκεψη" και το "Nemo Me Impune Lacessit" σημαινει "Κανενας δεν με πειραξε χωρις να τιμωρηθει" αυτα...

Anonymous said...

εεεεε γρ'αψε και μια μετάφραση!!! Που να ξέρουμε και μεις της θετικής κατεύθυνσης τι σημαίνει!!! καλά και τι δουλειά κάνεις στην αυστραλία???? (νόμιζα ότι ήσουν προγραμματιστής). Δεν μπορείς να ξαναπάρεις άδεια??? Γιατί δεν σου δείνουν πράσινη κάρτα???

Nemo said...

@laxanaki:Την εχω τη μεταφραση αν κοιταξεις κατω απο τον τιτλο στα Αγγλικα...
Οχι δεν ειμαι προγραμματιστης, και να πω την αληθεια δεν θα μπορουσα να γινω καθοτι εγω και οι Αριθμοι (και γενικα ότι θετικης παιδειας) ειμαστε τσακωμενοι. Βλεπεις τους απατουσα με τα Αρχαια και τα Λατινικα στο Λυκειο και μου κρατανε μουτρα...LOL
Η σχεση μου με την Αυστραλια ξεκινησε ως φοιτητης. Ηρθα εδω για Μαστερ, βρηκα δουλεια σε μια πολυεθνικη εταιρεια τουρισμου, ως Marketing & P.R. (μιλαω 5 γλωσσες), και μου προτειναν να μεινω και να εργαστω σε αυτους οσο διαρκει η φοιτητικη μου βιζα που ληγει τον ερχομενο Μαρτη. Μετα για να μπορεσω να παραμεινω θα πρεπει η εταιρεια μου να με προτεινει για πρασινη καρτα (σαν σπονσορας), πραγμα που κατα 90% θα γινει απο οτι μου λενε καθοτι θελουν να με στειλουν Πεκινο για δουλεια του χρονου. Αλλα ποτε δεν παυεις ως Ελληνας, οπου ακους πολλα κερασια να κρατας και μικρο καλαθι, οποτε κραταω και μια εκδοχη στην ακρη του μυαλου μου να σπασει ο Βελζεβουλ το ποδι του και να μην ερθουν ετσι τα πραγματα.
Για το λογο αυτο κοιταζω προς Ευρωπη μερια (Λονδινο, Γαλλια, Σκανδιναβια οι τρεις επικρατεστεροι προορισμοι).
Αρκετα δυσκολο να με αφησουν να φυγω ομως, αφου μου εταξαν αυξηση απο 2008 και εχουν αρχισει και με σπρωχνουν να βρω δικηγορο να αναλαβει τα χαρτια μου.
Dum Spiro Spero... ;p

Anonymous said...

Καλημέρα!!! 5 γλώσσες????? εσύ και το linguaphone!! Τέλεια!! Είσαι ο καλύτερος από όλους μας!! Πολύ σε ζηλεύω!!

Décomposeur said...

Καμία στιγμη δεν πάει χαμένη αν κάνουμε όμορφες σκέψεις... =)
Από τα χειρότερα που μπορώ να συναντήσω στα ελληνικά μέσα μαζικής μεταφοράς είναι η αγένεια και η γκρίνια ...!
Ευτυχώς εκεί που ζεις έχω την εντύπωση ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο "ανθρώπινα" όσον αφορά τους τρόπους,έτσι δεν είναι;